شرکت نیروگستران دانستن را حق مشتری خود می داند.

ما می دانیم که مشتری آگاه امروز بزرگترین سرمایه یک شرکت است. 

اینکه شما با سوالاتتان ما را به چالش بکشید، بزرگترین هیجان کاری ما خواهد بود و با تمام قوت آماده پاسخگویی به سوالات متداول هوشمندسازی ساختمان شما هستیم.

امیدواریم پاسخ خود را در میان سوالات متداول زیر پیدا کنید. به هر دلیل اگر سوالتان در لیست زیر نبود، حتما و در اولین فرصت با ما تماس بگیرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول هوشمندسازی ساختمان

خانه هوشمند خانه ای است که همه ی وسایل به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.

مهمترین ویژگی یک خانه هوشمند هماهنگی همه اجزاء آن است؛ یک خانه هوشمند خانه ایست که در آن همه چیز به هم مرتبط است و همه سیستم ها با هماهنگی هم کار می کنند و بر عملکرد هم تاثیر می گذارند. ویژگی دیگر خانه هوشمند خودکارسازی است، در خانه هوشمند بسیاری از سیستم ها این قابلیت را دارند که به گونه ای تنظیم شوند که عملکرد خود به خودی داشته باشند.

ویژگی اصلی دیگر خانه هوشمند امکان کنترل از راه دور است. در خانه هوشمند شما می توانید از هر کجای دنیا که هستید بوسیله تلفن هوشمند یا تبلت بر خانه نظارت کامل داشته باشید و همه چیز را به خوبی کنترل کنید.

  1. کنترل هوشمند روشنایی‌ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع با توجه به حضور افراد
  2. فراهم کردن نور، دما و رطوبت مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات
  3. شناسایی تجهیزات معیوب و یا پرمصرف
  4. مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات
  5. مدیریت هوشمند تجهیزات بر اساس عرضه و تقاضای انرژی
  6. افزایش ایمنی ساختمان با سیستم‌های اعلام و اطفای حریق
  7. افزایش امنیت ساختمان با سیستم‌های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته
  8. استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های دزدگیر جهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان
  9. قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانویه
  10. بالا رفتن ارزش و کیفیت ساختمان
  11. افزایش امنیت ساختمان

در خانه‌های هوشمند این امکان وجود دارد که متناسب با نوع سیستم مورد استفاده، تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی برق و گاز صرفه‌جویی کرد. در این خانه‌ها اگر از اتاقی استفاده نشود، سیستم روشنایی آن به صورت خودکار خاموش می‌شود.

همچنین  پریزهای برق به شکلی تنظیم می‌شوند که در زمان های اوج مصرف برق، اجازه استفاده از دستگاههای پر مصرف وجود نداشته باشد.تمامی این موارد قابلیت غیر فعال شدن را دارد و جایی برای مصرف کننده باقی نخواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که در مصرف انرژی برق و انرژی‌های سوختی تاثیر مثبتی دارد، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند است. معمولا این تجهیزات، زمان بسیار بیشتری نسبت به مقدار مورد نیاز روشن هستند. در سیستم هوشمند این موضوع به صورت کامل بر طرف می‌شود؛ اگر دمای ایده آل شما ۲۲ درجه باشد، سیستم هوشمند این تجهیزات را  روشن می‌کند تا دمای ۲۲ درجه را برای شما تامین کند، اما پس از رسیدن به این دما تجهیزات سرمایشی گرمایشی خاموش شده و سیستم منتظر می ماند تا دما به مقدار خاصی کاهش یا افزایش داشته باشد.

مورد دیگری که سیستم هوشمند ساختمان در مدیریت کمک می‌کند، سیستم‌های تولید برق خورشیدی و سولار است. با اتصال سیستم سولار به خانه هوشمند، می‌توانید مقدار دقیق مصرف برق شهری، میزان برق مصرف شده از سیستم سولار و حتی برق صادر شده به شبکه شهری را مدیریت کنید. این سیستم می‌تواند در ساعات اوج مصرف، مصرف شما را به سیستم سولار تغییر داده و در زمان‌های دیگر حتی برق تولیدی را به شبکه شهری صادر کند.

1-سیستم های تهویه هوا و گرمایشی

2-سیستم روشنایی

3-سیستم کنترل اقامت خانه

4-سیستم امنیت خانه

5-سیستم مراقبت از معلولین و افراد سالمند

6-سیستم نظارت بر دود و گاز

7-سیستم اندازه گیری کیفیت هوا

8-سیستم آشپزخانه هوشمند

9-سیستم صوتی هوشمند

و …

طبق آمار گرفته شده توسط سایت امریکایی probuilder.com، نزدیک به 80% خریداران خانه هایی که مجهز به فناوری هوشمند هستند را ترجیح میدهند.

علاوه بر این، با هوشمند سازی ساختمان 5% به قیمت آن افزایش می یابد.

به همین خاطر در سال‌های اخیر، ساختمان سازها در بسیاری از کشورها خانه‌های هوشمند را به عنوان یک ارزش در نقطه فروش معرفی می‌کنند.

شما می توانید با مبالغ پایین و امکانات کمتر شروع کنید و کم کم با توجه به نیازهایتان امکانات خانه هوشمند را افزایش دهید یا می توانید با بیشترین امکانات موجود شروع کنید. اما اگر از ما بپرسید بهترین کار این است که از همان ابتدا نیازهایتان را بشناسید و میزان بودجه ای که می توانید صرف این کار کنید را مشخص کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. واقعیت این است که خانه هوشمند یک انتخاب است، انتخابی که به نظر کارشناسان شرکت نیروگستران به نسبت هزینه آن بسیار ارزنده خواهد بود. مشاوران شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

جواب این است که هر چه زودتر بهتر. اگر در حال ساخت خانه هستید، در موقعیتی هستید که بیشترین قدرت انتخاب را دارید. در مراحل اولیه ساخت، مشاوران ما در شرکت می توانند گزینه های بسیار بیشتر و کم هزینه تری را به شما پیشنهاد کنند. تا پیش از شروع مرحله سیم کشی ساختمان شما در دوره طلایی برای انتخاب خانه هوشمند خود هستید. بعد از آن اگر چه همچنان می توانید سیستم هوشمند داشته باشید اما احتمالا قدرت انتخابتان کاهش می یابد و هزینه های بیشتری را باید بپردازید.

پس اگر در حال ساخت ساختمان هستید، برای انتخاب سیستم هوشمند مناسب خودتان، همین حالا با ما تماس بگیرید.

شـرکت فنی مهندسی نیروگستران از سال اول تاسیس، خدمات و پشتیبانی مربوط به پروژه های مربوط به برق و الکترونیک را در مراکز
مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است. بسیاری از مجموعه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و
فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود ، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکالت خود ارزیابی نموده اند. ثبت مراحل
سرویس نگهداری (از درخواست مشتری، تا حل مشکل) جهت گزارش گیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی محسوب می گردد.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، اعزام کارشناس، تلفنی، استقرار نیروی متخصص و کار آزموده در محل کارفرما و در مورد پروژه های بزرگ اعزام تیم در محل می باشد .این شرکت در زمینه کلیه خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری حوزه برق و الکترونیک شامل امور سخت افزاری و نرم افزاری آماده ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد.
✓ سرویس ،نگهداری و تعمیرات تجهیزات سیستم هوشمند و سیستم های نظارتی امنیتی
✓ انجام سرویس های دوره ای جهت کاهش خرابی های احتمالی
✓ پشتیبانی فنی و طراحی نقشه برای سیستمهای اجرا شده به منظور عیب یابی راحت تر و تسریع در امور پشتیبانی
✓ استفاده از نیروهای مقیم جهت خدمات پشتیبانی

اگر خانه هنوز در مرحله سیم کشی باشد کارتان ساده است و دیگر نیاز به هیچ تخریبی نیست. این از ویژگی های مهم   هوشمندسازی است که می تواند به خانه های ساخته شده و قدیمی به راحتی اضافه شود. اما خبر خوب این است که در خانه هایی که کار ساخت به آخر رسیده است هم می توان بدون تخریب از سیستم های با سیم یا بدون سیم استفاده کرد!

ما بدون هیچ آسیب و تخریبی به خانه شما اضافه می شویم.

بله، در خانه هوشمند شما می توانید با موبایل، تبلت و گجت های هوشمندتان بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی با خانه ارتباط برقرار کرده بر آن نظارت کنید و به آن فرمان بدهید.

در آخرین مرحله از نصب سیستم مهندسان شرکت نیرو گستران برنامه های مورد نظر شما را با مشورت و نظر خود شما تنظیم می کنند و شما همیشه این اختیار را دارید تا از آن ها بخواهید تغییراتی در برنامه ریزی اولیه ایجاد کنند. 

بله، شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از مهندسان کارکشته نیروگستران با ما در ارتباط باشید و وقت ShowRoom دریافت کنید. همکاران ما از صفر تا صد پروژه با شما خواهند بود.

خانه هوشمند ترکیبی از پروتکل های متنوع و استاندارد  برای ارتباط و فرمان دادن به دستگاه ها استفاده می کند. می توان یکی از مزیت های سیستم خانه هوشمند را بهره گیری از پروتکل هایی با استاندارد جهانی IEEE دانست.

mode bus ، sbus ،  knx ، WiFi  از جمله مهمترین این پروتکل ها هستند.

علاوه بر این خانه هوشمند می تواند در ترکیب با سایر محصولات هوشمندسازی با پروتکل های دیگری هم کار کند.

بخش های بسیاری از سیستم هوشمند می تواند به صورت بی سیم اجرا شود. سیستم بی سیم قدرتمند، کارا و کاملا قابل اطمینان است. اما خانه هوشمند یک سیستم صرفا بی سیم نیست.

در بسیاری از پروژه ها مشاوران حرفه ای شرکت نیرو گستران سیستم های با سیم را به شما پیشنهاد می کنند چرا که تا زمانی که امکان سیم کشی در پروژه وجود دارد، سیستم با سیم ارزان تر تمام می شود و به همان خوبی هم کار می کند.