دسته‌بندی نشده

پریز هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

پریز هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

پریز هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

پریز هوشمند در ظاهر مانند پریز های معمولی است اما از نظر عملکرد، تفاوت های عمده ای میان این دو وجود دارد. برای نصب این پریزها نیازی نیست که سیم پیچی ساختمان را تغییر دهید یا پریزهای قدیمی را از جای خود درآورید؛ کافیست دو شاخه ی پریز هوشمند را وارد پریز قدیمی کنید. به همین سادگی!

پس از آن می توانید هر وسیله برقی که به پریز است را از یک اتاق دیگر یا حتی بیرون از خانه و کیلومترها دورتر، از طریق اپلیکیشنی که همراه آنست و در گوشی هوشمند خود نصب می کنید، کنترل نمایید. البته اگر اقلام هوشمند بیشتری در خانه دارید، تاچ پنل هوشمند نصب شده روی دیوار هم امکان کنترل پریز هوشمند را می دهد. روی تخت دراز بکشید و با لمس صفحه ی گوشی به قهوه ساز دستور دهید که برایتان قهوه آماده کند. یا مثلا از محل کار خود آرام پز را چک کنید که خاموش نشده باشد.

ویژگی های عمومی:

*دارای بدنه زیبا و ضدحریق

*تنوع مدل ها

*تنوع رنگ ها

*قابل نصب در همه پریزهای ساختمان

*دارای کلید روشن و خاموش بهمراه چراغ LED

*قابلیت کنترل از راه دور به وسیله تلفن همراه

*…

پریز هوشمند

برخی از مهمترین مزایای پریز هوشمند

بهینه سازی مصرف انرژی:

از مزایای بهره گیری از این دیوایس برای ساکنان خانه ی هوشمند، صرفه جویی در مصرف برق می باشد. توسط اپلیکیشن این دستگاه می توان مصرف انرژی هر یک از دستگاه های متصل به پریز را در لحظه و با جزئیات دقیقی از جمله کیلو وات در ساعت مشاهده نمود.

ایجاد ایمنی و امنیت در خانه:

یکی دیگر از مزایای استفاده، تامین ایمنی شما و کودکتان می‌ باشد. با استفاده از این پریزها غیر ممکن است که تماس اتفاقی با برق داشته باشید. یک کلاهک مخصوص در صورت عدم استفاده از این پریزها با روکشی درگاه اتصال، جستجوگران شجاع کوچک خانه شما را از آسیب های احتمالی حفظ خواهد نمود.

کنترل از راه دور:

همچنین با اتصال پریز هوشمند به کنسول بازی و یا تلویزیون موجود در اتاق فرزندتان، می‌توانید حتی از راه دور زمان بازی را تعیین و مدت آن را مشخص و مدت زمان روشن ماندن دستگاه‌ها را کنترل نمایید.

 

 

وسایل هوشمند

فواید پریز هوشمند

خودکار عمل کردن وسایل برقی در خانه

برای مثال می توانید چایی ساز را به پریز هوشمند متصل کنید و از راه دور و یا زمانی که از خواب بیدار می شوید به وسیله گوشی تلفن همراهتان چای ساز را  فعال کنید و بعد از چند دقیقه چایی آماده است.

و یا می توانید برای وسایل برقی متصل به پریز هوشمند برنامه ریزی کنید که به صورت خودکار در ساعات دلخواه خاموش یا روشن شوند.

 

ایمنی را به خانه خود هدیه دهید

پریز هوشمند این قابلیت را دارد که اگر وسیله برقی بیش از اندازه گرم شد و یا جریان برق ورودی آن بیش از اندازه شد ، وسیله برقی را از برق جدا کند و جریان برق را قطع کند.به این ترتیب شما میتوانید از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

 

نگران روشن ماندن وسایل برقی هنگام خروج از خانه نباشید

با استفاده از این وسیله ساده هوشمند از هر کجا که هستید به راحتی و فقط با استفاده از گوشی تلفن همراهتان وسایل برقی در خانه را کنترل کنید و براحتی خاموش یا روشن کنید.

پریز برق هوشمند

دیگر فواید پریزهای هوشمند

*نصب سریع و آسان بدون نیاز به تغییر سیم کشی

*دارای سیستم امنیتی بالا مطابق با  استانداردها جهانی

*دارای خروجی برق با توان ۳۰۰۰ وات

*دارای نرم افزار اندروید و IOS برای کنترل بوسیله گوشی و تبلت

*کنترل از طریق اینترنت

*کنترل با صوت و کلام از طریق دستیار صوتی گوگل و آمازون

*امکان تعریف سناریو های مختلف برای روشن خاموش شدن خودکار بر اساس زمان ، دما ، نور و…

*اشتراک گذاری وسیله بین چند کاربر برای کنترل مشترک

*گروه بندی چند وسیله نصب شده در مکان های مختلف

برای مشاوره و پیاده سازی هر نوع سیستم هوشمند و امنیتی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =