دسته‌بندی نشده

هزینه هوشمند سازی ساختمان (قسمت اول)

نیروگستران-niroogostaran-هزینه هوشمندسازی ساختمان

هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت اول) ، در دنیای شلوغ امروزی همه ی ما به دنبال داشتن یک زندگی راحت تر، با رفاه و امنیت بیشتر هستیم.خانه هوشمند یکی از مواردی بود که با رفع همین نیاز های انسان ها شکل گرفت و علاقه مندان زیادی را به خودشان جذب کردند.
شاید داشتن یک خانه هوشمند مدرن با امکانات رفاهی و امنیت زیاد آرزوی هر کسی باشد اما دلیل اصلی که خیلی از افراد اقدام به هوشمندسازی خانه ی خود نمی کنند، هزینه های بالای آن است.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به هوشمند کردن خانه خود علاقه مندید اما تصور بالا بودن قیمت های هوشمند سازی خانه همیشه شما را از انجام این کار منصرف کرده در این مقاله همراه ما باشید میخواهیم راجع به قیمت هوشمند سازی ساختمان با شما صحبت کنیم که چطور در صورت همکار ی با یک تیم حرفه ای می توانید هوشمند کردن خانه خود را با حداقل هزینه انجام دهید.

هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت اول)

هزینه هوشمندسازی ساختمان در خانه هوشمند نیروگستران

هزینه هوشمندسازی ساختمان در خانه هوشمند نیروگستران، درخانه هوشمند نیرو گستران تیم فنی ما امکانی را فراهم آورده که حتی اقشار متوسط جامعه هم بتوانند خانه یا محل زندگی خود را هوشمند کرده و از مزایای داشتن یک خانه هوشمند جذاب و به روز لذت ببرند.
مطمئنا تا این جا سوالات زیادی ذهنتان را درگیر کرده که هزینه ی هوشمند سازی یک خانه چقدر است و چه طور می توانید آن را محاسبه کنید؟ یا برای هوشمند کردن خانه اتان بودجه ی مشخصی را در نظرگرفته اید و می خواهید بدانید آیا با بودجه شما این کار شدنی است یا خیر؟ بطور کلی چه عواملی در قیمت گذاری هوشمند سازی تاثیر گذار است؟ در جواب این سوالات باید گفت که هزینه هوشمند سازی یک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • قدمت ساخت ساختمان
  • نوع تجهیزات مورد استفاده
  • سلیقۀ و نیاز مشتری
  • اندازه متراژ ساختمان
  • اعتبار برند تولیدکنندۀ تجهیزات و شرکت ارائه دهنده

در ادامه به هر یک از این موارد به صورت کامل می پردازیم :

هزینه هوشمندسازی خانه و ساختمان با توجه به قدمت ساخت

هزینه هوشمند سازی ساختمان و یا یک خانه با توجه به قدمت ساخت، یکی از عوامل موثر در تخمین قیمت هوشمند سازی، قدمت ساخت یک خانه یا ساختمان است.
ساختمان ها از نظر نوع قدمت به سه دسته تقسیم می شوند :

  1. ساختمان های درحال ساخت
  2. ساختمان های نوساز
  3. خانه های قدیمی

بهترین زمان برای هوشمند کردن یک خانه

به طور کلی بهترین زمان برای هوشمند کردن خانه وقتی است که آن خانه یا ساختمان در حال ساخت می باشد. به این دلیل که معمار می تواند با توجه به اقدامات و تجهیزاتی که برای هوشمند سازی در خانه می خواهید استفاده کنید مناسب ترین فضا را برای تجهیزات از جمله: سنسورها، صفحه کلید ها، ماژول های هوشمند و .... را در نظر بگیرد.
اگر هوشمند سازی خانه ی خود را در مرحله ساخت خانه انجام دهید به دلیل راحت تر بودن امکان سیم کشی و عدم نیاز به تخریب ، هزینه ی تمام شده شما کم تر خواهد شد.

پیشنهاد تیم کارشناسی شرکت فنی مهندسی نیروگستران طراح و مجری پروژه های هوشمند سازی ساختمان به شما این است که اگر قصد هوشمند سازی ساختمان در حال ساخت خود را دارید؛ حتما قبل از نازک کاری اقدام به هوشمند سازی کنید و قبل از آن هم می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فنی شرکت استفاده کنید.

 

نیروگستران-niroogostaran-هزینه هوشمندسازی ساختمان

اگر ساخت خانه و ساختمانتان تمام شده و در حال حاضر یک ساختمان نوساز دارید و به تازگی به فکر هوشمند کردن خانه خود افتاده اید، کار کمی پیچیده تر و پرهزینه تر خواهد چون هزینه شما با توجه به نوع سیم کشی ساختمان تعیین شده و بر همین اساس مبالغ متفاوتی می شود.

البته توجه داشته باشید که اگر سیم کشی خانه شما طبق استاندارد های جدید انجام شده باشد و بصورت سیم کشی سنتی اجرا نشده باشد؛ می توان تمام نیازهای مشتری را با محصولات بی سیم و حداقل تخریب رفع نمود و هوشمند سازی ساختمان را انجام داد.

اگر ساختمان و خانه شما قدیمی است و به فکر هوشمند کردن آن هستید بهترین و به صرفه ترین کار این است که در زمان بازسازی خانه خود، سیم کسی های غیر استاندارد رو تعویض کنید و متناسب با تجهیزات هوشمند سیم کشی جدید را اجرا کنید. 

پس براساس موارد توضیح داده شده یکی از اصلی ترین فاکتورهای قیمت گذاری در هوشمندسازی خانه قدمت بنا می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =