دسته‌بندی نشده

هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت دوم)

نیروگستران-niroogostaran-هزینه هوشمندسازی ساختمان

هزینه هوشمند سازی ساختمان (قسمت دوم) ، امروزه همه ی ما به دنبال داشتن یک زندگی راحت، با رفاه هستیم. خانه هوشمند یکی از مواردی بود که با رفع همین نیاز های انسان ها شکل گرفت و علاقه مندان زیادی را به خودش جذب کرد.

هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت دوم)

شاید داشتن یک خانه هوشمند مدرن با امکانات رفاهی و امنیت زیاد آرزوی هر کسی باشد اما دلیل اصلی که خیلی از افراد اقدام به هوشمند سازی خانه ی خود نمی کنند، هزینه های بالای آن است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به هوشمند کردن خانه خود علاقه مندید اما تصور بالا بودن قیمت های هوشمند سازی خانه همیشه شما را از انجام این کار منصرف کرده تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم قیمت هوشمند سازی ساختمان را بررسی نماییم.

در مقاله ی هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت اول) بخشی از پارامترهای مهم در خصوص هزینه های هوشمندسازی ساختمان را بررسی نمودیم در مقاله ی امروز قصد داریم به ادامه ی این مطلب بپردازیم پس با وب سایت نیروگستران همراه باشید.

هزینه هوشمندسازی ساختمان (قسمت دوم)

هزینه هوشمند سازی ساختمان با توجه به نوع تجهیزات:

هزینه هوشمند سازی ساختمان با توجه به نوع تجهیزات، یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت هوشمندسازی ساختمان، تجهیزاتی است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا نوع سیم کشی مورد استفاده شما می تواند در قیمت اعلام شده تاثیر مهمی داشته باشد. در ادامه این مقاله به معرفی نختصر انواع سیستم هوشمند و تاثیر آن بر تعیین قیمت هوشمند سازی می پردازیم:

سیستم هوشمند باسیم

می توان گفت این سیستم، در برابر هک شدن بوسیله دزدان و سارقین مقاوم بوده و به نوعی قابل اطمینان ترین سیستم هوشمند است. این سیستم از سرعت بالایی برخوردار است. اگر در مرحله ی ساخت یک ساختمان یا بنا هستید این مورد می تواند یک پیشنهاد کم هزینه نسبت به سایر روش ها برای شما باشد.

سیستم هوشمند بی سیم

همه تجهیزات مورد نیاز برای متصل شدن به یک سیستم بی سیم یک پریز برق ( فاز و نول) می باشد. اولویت شرکت نیرو گستران در استفاده از برندهای ارائه دهنده محصولات بی سیم ایمن بودن در برابر هک شدن و عدم تداخل الکتریکی می باشد در این روش به دلیل بالا بودن قیمت تجهیزات مورد استفاده مسلما هزینه تمام شده هوشمند سازی ساختمانتان بالاتر خواهد بود.

سیستم هوشمند ترکیبی

در سیستم هوشمند ترکیبی برای ایجاد یک سیستم واحد و منسجم از هر دو روش با سیم و بی سیم استفاده می شود. با توجه به عملکرد خوب این سیستم ترکیبی قیمت آن هم مناسب بوده و بسیاری از پروژه ها به این روش انجام می شوند.

اگر علاقه مندید اطلاعات بیشتری از تفاوت ها و ویژگی های سیستم های بی سیم و باسیم دریافت کنید این مقاله را از دست ندهید

کارشناسان ما در خانه هوشمند نیرو گستران همراه شما خواهند بود تا نیازتان را شناسایی کرده و با توجه به سرمایه اتان مناسب ترین و بهترین تجهیزات را برای هوشمند سازی خانه شما انتخاب نمایند.

هزینه هوشمندسازی ساختمان با توجه به سلیقه و نیاز مشتری

هزینه هوشمندسازی ساختمان با توجه به سلیقه و نیاز مشتری، برای هوشمند سازی یک خانه سطح های مختلفی وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه مشتری یکی از این سطوح انتخاب شده. در هر یک از این سطوح تجهیزات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که در نهایت بر قیمت خانه هوشمند تاثیر گذار می باشد.

پس هزینه هوشمندسازی ساختمان ارتباط مستقیمی با سلیقه و نیاز مشتری دارد.

نیروگستران-niroogostaran-هزینه هوشمندسازی ساختمان

این سطح ها به چهار دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشد :

  • سطح پایه
  • سطح نرمال (A)
  • سطح سفارشی(+A)
  • سطح پیشرفته و لوکس(++A)

هر یک از مشتری ها در هوشمند سازی خانه خود علاقه مندی های متفاوتی دارند مثلا برخی از آن ها مایل هستند که در ابتدا فقط سیستم روشنایی و نورپردازی خانه خود را هوشمند کنند یا مثلا با استفاده از قفل های هوشمندی که در خانه خود قرار می دهند بتوانند از راه دور قفل های خانه خود را باز و بسته کنند

یا برخی از مشتریان علاقه مندند در خانه هوشمند خود از تجهیزات لوکس و مدرن استفاده کنند که قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیارشان قرار می دهد . مثلا می خواهند یک دستیار صوتی در اختیارشان باشد تا مثلا با گفتن نام موزیک مورد علاقه اشان، آن را پخش کند.

پس با توجه به سطح انتخابی شما تجهیزات متفاوتی در خانه هوشمندتان قرار می گیرد که در قیمت گذاری هزینه های هوشمند سازی تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

نکته مثبتی که در این بین در خصوص هزینه هوشمندسازی ساختمان وجود دارد این است که قابلیت ارتقا در خانه هوشمند وجود دارد به این معنی که شما می توانید در ابتدا از پایه ای ترین سطح کار هوشمند سازی خانه خود را استارت بزنید و به مرور زمان بسته به نیازهایتان آن را ارتقا دهید.

هزینه هوشمند سازی ساختمان با توجه به متراژ ساختمان

هزینه هوشمندسازی ساختمان با توجه به متراژ ساختمان، یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت هوشمندسازی ساختمان متراژ یک خانه است. به صورت عمومی هر چقدر یک خانه متراژ بزرگ تری داشته باشد به تعداد تجهیزات بالاتری نیاز دارد البته قابل ذکر است که گاهی هزینه هوشمند کردن یک خانه 100 متری به دلیل نوع نیاز و سلیقه مشتری از یک خانه 200 متری بیشتر خواهد شد

خبر خوب این که در شرکت نیرو گستران ما هزینه هوشمند سازی ساختمان و خانه شما را بر اساس تجهیزاتی که برای پروژه شما استفاده می گردد محاسبه می کنیم نه متراژ بنای شما.

هزینه هوشمند سازی باتوجه به اعتبار برند تولیدکننده تجهیزات و شرکت ارائه دهنده

هزینه هوشمند سازی باتوجه به اعتبار برند تولیدکننده تجهیزات و شرکت ارائه دهنده، هر یک از تجهیزات مورد استفاده در هوشمند سازی با توجه به برندی که دارند و اعتبار آن برند قیمت گذاری متفاوتی دارند. طبیعتا در هوشمند سازی مانند هر صنعت دیگری استفاده از تجهیزات برند های معروف و همکاری با یک شرکت با سابقه و معتبر شاید هزینه اولیه بالاتری داشته باشد اما با توجه به کیفیت تجهیزات و خدمات مورد استفاده هزینه های بعدی نگهداری از سیستم کاهش می یابد.

پس با توجه به توضحیاتی که داده شد می توان گفت که هزینه هوشمندسازی ساختمان به برند تجهیزاتی که در طول پروژه استفاده می شود ارتباط مستقیم دارد. 

شرکت فنی مهندسی نیرو گستران طراح و مجری پروژه های هوشمند سازی ساختمان در شهر شیراز، در خدمت شما کارفرمایان محترم است تا شما را با توجه به بودجه و نیازتان، بهترین تجهیزات و خدمات را با افتخار ارائه نماید

اگر برای هوشمند کردن خانه خود به مشاوره نیاز دارید حتما با تیم ما در ارتباط باشید تا بصورت کاملا رایگان شرایط و نیازها و خواسته و بودجه شما را در نظر گرفته و بهترین پیشنهاد را به شما ارائه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =