دسته‌بندی نشده

آینه هوشمند چیست؟

آینه هوشمند-نیروگستران-niroogostaran

آینه هوشمند چیست؟ آینه ها یکی از اجزای پر طرفدار در هر فضایی می باشند. از زمانی که تکنولوژی هوشمند سازی مورد توجه انسان ها قرار گرفت بخش ها و تجهیزات مختلف خانه از آن بهره مند شدند و آینه هوشمند هم از این مسئله مستثنی نبوده اند. این آینه ها یکی از محصولات ساختمان های هوشمند هستند که توسط شرکت خانه های هوشمند طراحی شده اند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این آینه ها در ساختمان های مسکونی، آسانسورها، ویترین مغازه ها، هتل ها، آرایشگاه ها، فروشگاه ها و .... استفاده می شود. این آینه های هوشمند توانایی اتصال به ساختمان هوشمند را نیز دارند و می توانید برای انجام عملکردهای مختلف در کنترل خانه از آن ها استفاده کنید. تا انتها با نیروگستران همراه باشید.

آینه هوشمند چیست؟

آینه هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

اگر بخواهیم ویژگی های آینه هوشمند را بگوییم باید گفت که آینه های هوشمند در ابتدا تصویری مشابه آینه های معمولی دارند و هنگامی که در مقابل آن ها می ایستید شما را به خوبی نشان می دهند.اما هر زبان که کاربر نیاز داشته باشد تمام یا بخشی از آینه هوشمند به یک نمایشگر lcd تبدیل می شود که قابلیت های جذابی مانند نمایش ویدیو، عکس، ساعت و تاریخ؛ زمان قرار های حضوری و ... را ارائه می دهد.این آینه ها از طریق تلفن همراه نیز قابل کنترل هستند. امکان مشاهده لیست تماس، ایمیل ها، اطلاعات مورد نیازتان هم از طریق آینه هوشمند وجود دارد. این آینه ها با استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا به وجود می سازند و با توجه به نیاز کاربر و نوع مصرف کاملا شخصی سازی می شوند.

آینه هوشمند چه امکاناتی دارد؟

آینه هوشمند قابلیت های زیادی دارند و می توانند در حد یک آینه معمولی با یک نمایشگر تا یک سیستم پیشرفته که توانایی کنترل خانه هوشمند شما را دارد عمل کنند. هم چنین می توانند از طریق اتصال به دستیار های صوتی عملکرد ساختمان هوشمند شما که مبتنی بر اینترنت اشیا هست را کنترل کنند.

قابلیت جذاب دیگر آینه ها توانایی مجهز شدن به دوربین های تشخیص چهره است و می توانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که اطلاعات را فقط به شما یا افراد خاصی که به سیستم معرفی می کنید نشان دهد. این آینه ها ظاهر جذابی نیز دارند از طریق داشتن قاب های متنوع و نورهای دکوراتیو پشت قاب ها یک ظاهر لوکس را برای محیط ایجاد می کنند

در نسخه پیشرفته این آینه ها، نمایشگر عادی تبدیل به یک پنل لمسی گردیده و شما یک آینه لمسی خواهید داشت که از طریق تاچ پنل توانایی کنترل آن را خواهید داشت

کاربردهای این تکنولوژی پیشرفته چیست؟

همانطور که از آینه های معمولی در بخش ها و فضاهای مختلفی استفاده می شود؛ از آینه هوشمند نیز در محیط های متفاوتی مانند اتاق خواب، حمام،فروشگاه های لباس، فروشگاه های جواهراتی، ویترین مغازه ها، مطب های پزشکی و دندانپزشکی و .... استفاده می شود. این آینه ها قابلیت تعاملی شدن را نیز دارند به این ترتیب که تنها در زمان نیاز نمایشگرشان روشن شود.

از آینه هوشمند می توان در آسانسور ها نیز استفاده نمود. می توان بسته به نیاز اهالی یک ساختمان اطلاعات متفاوتی را روی صفحه آینه هوشمند دریافت می کنند.

در فروشگاه ها یا مراکز تجاری هوشمند این آینه ها علاوه برنمایش موضوعات عمومی نظیر ساعت و آب و هوا و اخبار می توانند بخشی را به نمایش فیلم های تبلیغاتی اختصاص دهند و به این ترتیب از طریق هزینه تبلیغات درآمدی را برای مجموعه خلق کنند.

برای آینه هوشمند بسته به استفاده های مختلف کاربران، نرم افزارهای متفاوتی به وجود آمده است. از سیستم هایی که درون لباس فروشی ها تعبیه شده ومی توانند لباس های منتخب مشتریان را بدون پوشیدن برای بازدید کنندگان نمایش دهند تا سیستم های که می توانند مدل آرایش و موهای مختلف را برای مشتریان آرایشگاه ها به نمایش درآورند.

آینه هوشمند-نیروگستران-niroogostaran

این آینه ها در چه ابعادی موجود هستند؟

از طریق بررسی عملکرد های مختلف برای آینه ها در خانه های هوشمند ، این محصول در ابعاد استاندارد 32، 42 و 53 اینچ تولید گردیده. ابعاد کوچکتر مناسب محیط هایی مثل خانه و فروشگاه های کوچک هستند و سایزمتوسط مناسب فروشگاه های بزرگ لباس فروشی و آینه اتاق پرو، آینه آرایشگاه ها و بزرگترین سایز مناسب استفاده از آینه هوشمند در آسانسورها است.

به علاوه شما می توانید این آینه ها را در ابعاد دلخواهتان سفارش داده تا از استفاده از آن ها لذت ببرید.

آینه های آسانسوری هوشمند

این روز ها اکثر ساختمان ها دارای آسانسورهایی با ابعاد متفاوت می باشند. آسانسورها جایگزین پله ها شده و وظیفه انتقال افراد و بارها را درون ساختمان ها به عهده دارند. به مرور زمان طراحان آسانسور متوحه شدند مراجعان در هنگام حضور دراتاقک آسانسور بی حوصله و کلافه می شوند. مخصوصا در ساختمان هایی با تعداد طبقات زیاد، این زمان طولانی تر شده و باغث افزایش شدت این کلافگی می گردد. به همین خاطر این اتاقک ها پر نور تر و مجهز به آینه های بزرگ شدند.

امروزه اکثر آسانسورها دارای روشنایی کافی و آینه های بزرگ هستند. آینه هوشمند با ابعاد بزرگ درون آسانسورها قرارگرفته تا هم باعث افزایش کیفیت زندگی و حضور گردند و هم درآمدی را برای ساختمان های عمومی از طریق تبلیغات ایجاد کنند.

در ساخت آینه هوشمند از چه تکنولوژی استفاده می شود؟

در ساخت این آینه ها، از تکنولوژی های پیشرفته اینترنت اشیا و ابر کامپیوترهای تک کاناله استفاده می شود. همچنین از نمایشگرهای با کیفیت در ابعاد مختلف در ساخت آن ها استفاده می گردد. این نمایشگر ها همچنین می توانند به صورت تاچ پنل نیز باشند تا آینه ها از طریق تاچ کنترل شوند.

آینه ها ضد رطوبت و ضد آب هستند و مناسب محیط های مرطوب نظیر استخرها، حمام و سالن های ورزشی نیز می باشند. همچنین قابلیت ضد بخار شدن نیز دارند تا از بخار کردن و کدر شدن صفحه آن ها نیز جلوگیری شود.

کنترل آینه هوشمند

آینه هاس هوشمند و امکانات آن ها از روش های مختلفی قابل کنترل است. دستیار صوتی، نرم افزار موبایل و ریموت کنترل ها می توانند آنچه شما از این سیستم جادویی انتظار دارید را کنترل نمایند.

شما می توانید هنگامهوشمند سازی ساختمان خود، این آینه ها را در ابعاد و اندازه دلخواه و با هر امکاناتی که مد نظر دارید سفارش دهید و تجربه یک زندگی ایده‌آل فوق پیشرفته که بتوانید حتی از راه دور آن را کنترل کنید؛ را کسب نمائید. برای مشاوره ساختمان هوشمند و اطلاع از قیمت آینه هوشمند می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوه رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =