دسته‌بندی نشده

آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند-نیروگستران-niroogostaran

آیفون تصویری هوشمند امروزه جایگزین آیفون تصویری سنتی شده‌است. آیفون تصویری هوشمند سیستم ارتباطی بین درب اصلی خانه و واحدها را با استفاده از تکنولوژی‌های روز انتقال صوت و تصویر با کیفیت بالاتری از آنچه تا به امروز داشته‌ایم پشتیبانی می‌کند.

تا انتهای مقاله با خانه هوشمند نیروگستران همراه باشید.

آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری هوشمند چگونه کار می‌کند؟

آیفون تصویری هوشمند در هر زمانی که شخصی از جلوی آن رد شود، این دستگاه هوشمند به صورت خودکار شروع به فیلم گرفتن می‌کند و به شما به صورت آنلاین اطلاع می‌دهد. این دستگاه با اتصال به اینترنت، در هر کجا که باشید، چه دور و چه نزدیک تمام اتفاقات را به گوشی هوشمند شما ارسال نموده و شما از طریق آن می‌توانید همه چیز را ببینید و کنترل نمایید.

چگونه امنیت خانه را با آیفون هوشمند افزایش دهیم؟

شما با نصب آیفون هوشمند در واقع امنیت خانه خود را افزایش داده‌اید، اما این کار چگونه ممکن است؟ اگر کسی قصد داشته باشد، بدون اجازه وارد خانه و منزل شما شود این دستگاه به صورت خودکار فیلم آن را ضبط و ذخیره می‌کند و علاوه بر آن به شما نیز هشدار خواهد داد. این دستگاه هوشمند با داشتن سنسور RIP به شما این امکان را می‌دهد، که تحرکات درب منزلتان را چک کنید و یا با انجام تنظیمات شخصی سازی مشخص نمایید که چه زمان پیام هشدار را دریافت کنید و یا چه موقع آیفون به صورت خودکار شروع به فیلم برداری کند.

قابلیت های آیفون تصویری هوشمند

هنگام خرید آیفون تصویری، بد نیست با ویژگی های آیفون های هوشمند نیز آشنا بشیم. تعدادی از قابلیت های این آیفون های تصویری به صورت زیر است:

۱- باز شدن درب به وسیله اثر انگشت، کارت و یا رمز که سبب کنار گذاشتن و حذف دسته کلید ها شده است.

۲- امکان انتقال تماس از روی یک مانیتور یا گوشی، به مانیتور و گوشی واحد دیگر وجود دارد.

۳- پس از فشردن زنگ توسط فرد مراجعه کننده، یک عکس از وی گرفته می شود و در حافظه آیفون تصویری ذخیره می گردد.

۴- امکان انتقال صدا و تصویر آیفون تصویری به موبایل وجود دارد و این در صورتی انجام می شود که دستگاه به اینترنت متصل باشد.

۵- در این نوع آیفون تصویری می توان دفترچه تلفن ایجاد کرد و در زمان لازم، با شماره ها تماس صوتی یا تصویری برقرار کرد.

۶- منوی تابلو اعلانات آیفون تصویری هوشمند امکان قرار دادن اطلاعیه ها، لیست هزینه ها و شارژ ساختمان را فراهم نموده است به نحوی که مدیر ساختمان این اعلان ها را به طور خصوصی و یا دسته جمعی قرار می دهد و مدت زمان نمایش آن را تنظیم می نماید.‌

۷- ارتباط داخلی تصویری و یا صوتی بین مانیتورها برقرار می گردد.

۸- دیدن تصاویر دوربین های مداربسته روی مانیتور آیفون تصویری به تعداد نامحدود امکان پذیر است.

۹- هر فرد مراجعه کننده ای می تواند پیغام صوتی یا تصویری برای صاحبخانه بگذارد و این پیغام در آرشیو مانیتور قرار گرفته و صاحبخانه پس از ورود به منزل می تواند پیغام ها را ببیند و بشنود.

۱۰- امکان برنامه ریزی و تنظیم زمانبندی برای کارهایی مثل آبیاری فضای سبز و … وجود دارد.

کیفیت تصویر آیفون هوشمند در شب چگونه است؟

هنگامی که هوا تاریک است، در هنگام زنگ خوردن، به صورت خودکار چراغ‌های آن روشن خواهد شد، که باعث می‌شود تصویر با کیفیت بالاتری به نمایش در بیاید، همچنین شما به صورت دستی نیز می‌توانید آن را روشن کنید تا تصویر واضح‌تری از بیرون منزل خود داشته باشید. علاوه بر آن این آیفون هوشمند دارای دوربین دید در شب است و در زمانی که چراغ روشن نباشد باز هم شما میتوانید با کمک این دوربین محیط بیرون را مشاهده نمایید.

آیفون تصویری هوشمند-نیروگستران-niroogostaran

آیفون تصویری هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

آیفون تصویری هوشمند ویژگی‌های مختلفی دارد که وجود این ویژگی‌ها آسایش و امنیت بیشتری را برای ساکنین خانه هوشمند به ارمغان می آورد.

  • امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری بین واحدها یا نگهبانی
  • امکان انتقال تماس روی گوشی هوشمند بنابراین بدون حضور در خانه هم می‌توان به مراجعین پاسخ داد
  • امکان ضبط و ذخیره تصویر مراجعه کننده
  • مجهز بودن به دوربین دید در شب
  • قابل اتصال به چندین دوربین تحت شبکه

آیفون هوشمند با طرح و رنگ مختلف، زیبایی بخش ساختمان‌های مدرن و مجهز مانند برج‌های مسکونی، ویلاها و واحدهای اداری تجاری می باشد.

قفل هوشمند-نیروگستران-niroogostaran

باز کردن درب منزل بدون کلید از طریق آیفون تصویری هوشمند

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که مدام کلید خود را در خانه جا می گذارند، اصلا نگران نباشید زیرا با استفاده از این آیفون، دیگر به کلید نیازی ندارید و می توانید از طریق بلوتوث و یا QR CODE درب منزل خود را باز کنید. این روش کاملا روش امنی می باشد و درب خانه در صورتی باز می شود که کد و رمزهای لازم در تنظیمات دستگاه ثبت شده باشند.

فضای ذخیره سازی آیفون تصویری هوشمند چگونه است؟

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد آیفون های هوشمند فضای ذخیره سازی به صورت فضای ابری و کارت حافظه است. در این آیفون های هوشمند در همه زمان امکان ضبط فیلم وجود دارد بنابراین باید دارای فضای ذخیره سازی زیادی باشند. در بعضی از مدل‌ها فضای ذخیره سازی ابری برای چندین ساعت رایگان می‌باشد، البته این زمان قابل ارتقا و تمدید است. در اکثر مدل‌ها نیز با قرار دادن کارت حافظه می‌توان فضا را برای ذخیره سازی بیشتر ارتقاء داد.

قیمت آیفون تصویری هوشمند

آیفون هوشمند قیمت بالاتری در مقایسه با آیفون تصویری معمولی دارد که با توجه به امکانات انواع هوشمند، این اختلاف قیمت کاملاً توجیه‌پذیر است. عوامل مختلفی مانند برند سازنده، ویژگی‌ها و امکانات، کیفیت قطعات و پنل آیفون هوشمند، عوارض گمرکی، حمل و نقل، گارانتی و خدمات پس از فروش در قیمت آیفون تصویری خانه هوشمند تاثیرگذار هستند.

از آنجایی که ویژگی‌ و امکانات آیفون یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت آیفون تصویری هوشمند محسوب می‌شود، بهتر است تا مدلی را انتخاب کنید که بیشترین انطباق را با شرایط ساختمان و نیازهای ساکنین آن دارد. برای مثال اگر قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن درب ورودی برای شما کاربردی ندارد، می‌توانید مدل‌های ساده‌تری را انتخاب کنید که قیمت کمتری نیز دارند.

برای مشاوره با متخصصان فنی و اجرای شرکت هوشمندسازی ساختمان نیروگستران با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یازده =