دسته‌بندی نشده

معرفی انواع تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز

معرفی انواع تجهیزات هوشمند سازی برای فضای باز-نیروگستران-niroogostaran

معرفی انواع تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز، در فضای باز یک خانه یا ویلا بسیاری از موارد نیاز است تا مدیریت و کنترل شود از جمله: چک شدن میزان  ph آب استخر، کنترل صدای سیستم صوتی و تصویری از راه دور، تنظیم نور چراغ ها و ریسه های نصب شده، تماشا کردن محیط اطراف به کمک دوربین های مدار بسته.

به کمک تجهیزات هوشمند خانه شما به راحتی می توانید همه این کارها را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با تجهیزاتی که در هوشمند کردن فضای باز می توانید استفاده کنید آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی انواع تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز

پکیج هوشمندسازی خانه : پریز هوشمند

پریز هوشمند یکی از بخش های کاربردی است که می توان در هوشمند کردن فضای باز از آن ها استفاده کرد. علاوه بر اینکه به کمک این پریز ها مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن کاهش می یابد، می توانید روشنایی را نیز کنترل کنید.

ما در خانه هوشمند نیروگستران از پریز های هوشمندی استفاده می کنیم که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از طریق فرمان صوتی نیز قابل کنترل می باشند.

به کمک پریز هوشمند می توانید هشدارهای مصرف انرژی را کنترل نموده و با استفاده از برنامه موجود روی تلفن هوشمند خود آن را کنترل کنید.

تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز: دوربین امنیتی

دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که شما با استفاده از نیاز و بودجه خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید. اگر می خواهید دوربین امنیتی خانه اتان نصب آسانی داشته باشد پیشنهاد ما استفاده از دوربین های وایرلس می باشد.

سیستم های امنیتی هوشمند از بخش های پرطرفدار در یک خانه هستند که ویژگی های زیادی از جمله زوم خودکار، قابلیت ردیابی و قابلیت کنترل به کمک فرمان صوتی را دارند.

هوشمندسازی فضای باز: اسپیکر هوشمند

یکی از پرطرفدار ترین تجهیزات برای فضای باز اسپیکرهای بلوتوثی است.یکی از بهترین این اسپیکرها اسپیکر بلوتوث جی بی ال می باشد که هم قابل حمل و ضد آب بوده و هم با سایر تجهیزات سازگاری بالایی دارد.

اگر اهل شنیدن موزیک هایی با باس بالا هستید و می خواهید اسپیکری داشته باشید که به راحتی حتی آن را به صحرا و ساحل و گردش ببرید و بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و ساعت ها موزیک مورد علاقه اتان را گوش کنید، جی بی ال یک پیشنهاد رد نشدنی است. این اسپیکر هم چنین وزن سبک و سازگاری بالایی برای اتصال به انواع گوشی های هوشمند را دارد.

تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز: تلویزیون هوشمند

برخی افراد تمایل دارند در فضای باز از تلویزیون استفاده کنند تا یک فضای شیک و لاکچری را فراهم نمایند. اما مراقب باشید که برای فضای باز شما نمی توانید از تلویزیون های معمولی استفاده کنید چون گزینه انتخابی شما باید در برابر باران، گرد و غبار، تابش نور و مقاومت کافی را داشته باشند.

تلویزیون SunBrite TV Veranda Series 3  یکی از مدل هایی است که برای فضای باز طراحی شده و نسبت به سایر مدل ها مزیت هایی شامل  : نمایش تصاویر روشن، نمایش رنگ‌های طبیعی، پشتیبانی از   Dolby Vison دارد و از همه مهم‌تر یک Android TV تمام عیار می باشد

هم چنین تلویزیون های هوشمندی که برای فضای باز طراحی شده اند این قابلیت را دارند که با استفاده از دستیار صوتی و mirroring حتی از فاصله دور هم بتوان آن ها را تنظیم و کنترل کرد.

البته باید دقت داشت که در صورت استفاده از تلویزیون در فضای باز لازم است تا فضای امنیتی را برای آن در نظر بگیرید.

تجهیزات هوشمندسازی خانه برای فضای باز: ویدیو پروژکتور

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید در دورهمی ها و مهمانی های خود فیلم ببینید یا با دوستان و عزیزانتان گیم بزنید خرید ویدیو پروژکتور را حتما جدی بگیرید. برای استفاده در فضای باز ویدیو پروژکتورهای قابل حمل یا همان پرتابل گزینه مناسبی است. این نوع ویدیو پروژکتورها یک پرده نمایش پایده دار عم دارند که شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و در هر فضایی که بخوهید بساط سینمای خانگی خود را فراهم کنید

معرفی انواع تجهیزات هوشمند سازی برای فضای باز-نیروگستران-niroogostaran

شارژر داخلی، اتصال وای فای، اسکرین Mirroring، و درگاه‌های HDMI برای اتصال به انواع منابع ویدئویی،وضوح 4k، صدای عالی و وزن سبک از ویژگی‌های مهم پروژکتورهای پرتابل می باشد.

هوشمندسازی فضای باز: جاروی استخر

یکی از بخش های دل چسب داشتن باغ و ویلا استفاده از استخر در آن هاست ولی همیشه تیز نگه داشتن استخر ها دردسر های خودش را هم داشته. اینجاست که خرید یک جاروی استخر اتوماتیک پیشنهاد می شود تا بتوان از مزایای داشتن استخر لذت برد و همیشه یک استخر تمیز در اختیار داشت. جاروس استخر مثل یک ربات است که به همراه مخزن خود کثیفیهای کف و دیوار استخر را پاک می کند. مدل های مختلفی از جاروی استخر در بازار وجود دارد که بهترین آن جاروهای استخر اتوماتیک است. حتی در مدل های پیشرفته تر علاوه بر نظافت استخر دمای آب نیز اندازه گیری می شود.

هوشمندسازی فضای باز: کنترلر اسپرینکلر هوشمند

اگر علاقه مند به داشتن فضای سبز در فضای باز خانه اتان هستید اما همیشه دغدغه آبیاری چمن ها و باغچه را دارید می توانید روی اسپرینگلر هوشمند حساب کنید و به کمک آن با تعریف سناریو و یا از طریق فرمان صوتی به موقع آبیاری ها را انجام دهید و به این ترتیب چمن های خانه اتان همیشه سبز و شاداب باقی می مانند و می توانید سیستم آبپاش هوشمند را بدون نیازبه حضور فیزیکی نیروی انسانی بصورت خودکار انجام دهید.

اسپرینکلر Richo 3 با تحت پوشش قرار دادن حداکثر هشت منطقه، یکی از بهترین‌گزینه های پیشنهادی  است که بصورت خودکار بر اساس آّب و هوا یا بر مبنای سناریو تعریف شده، آبیاری چمن‌ها را انجام می دهد. سیستم اسپرینکلر پیشرفته قابلیت سازگاری با دستیار صوتی الکسا و گوگل را نیز دارد و می توانید از طریق فرمان های صوتی آن را کنترل کنید.

هوشمندسازی فضای باز: چمن زن رباتیک هوشمند

اگر به دنبال یک دستگاه چمن زن ارزان با عملکردی عالی هستید، نمونه‌های زیادی در بازار عرضه  شده است  اما Worx Landroid M 20V یکی از بهترین‌ گزینه ها جهت انتخاب است

دستگاه رباتیک چمن زنی از طریق  WiFi  و GPS و قابلیت اتصال به موبایل هوشمند قابل کنترل است و شما می توایند آن را مکان‌یابی کنید.

از طریق گوشی همراهتان می توانید دستگاه را راه اندازی و متوقف نمایید. هم چنین می توانید زمان بندی های مشخصی را برای دستگاه در نظر بگیرید. با فعال کردن جی پی اس می تواید موقعیت دستگاه را ردیابی و کنترل نمایید و اگر مشکلی ایجاد شد مکان آن را شناسایی کنید

اگر شما هم علاقه مند به هوشمند کردن فضای باز خانه خود هستید همین الان با کارشناسان ما در شرکت فنی مهندسی نیروگستران تماس بگیرید.

برای مشاوره با متخصصان فنی و اجرای شرکت هوشمندسازی ساختمان نیروگستران با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =